2080220555 |
Curs: llegir per aprendre (primària) |
2019-2020 |
Assessorament. Educació Primària |
|
|
|
14/10/2019 - 31/5/2020 (30 hores) de 12:30h a 14:30h |
|
ESC Mar i Cel |
|
c. Clot del Bassó, 20-24/av.Pompeu Fabra (Cubelles)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
Activitat passada a formart virtual. Instrucció 3/2020, de 13 de març, COVID 19 |
| |
Tipus activitat |
LPAP Curs: llegir per aprendre (primària)
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació per aprofundir en l’eix de la competència lectora: llegir per aprendre.
|
| |
Objectius |
Identificar les necessitats de l’alumne en les activitats de lectura des de les diferents àrees.
Analitzar, millorar i aplicar activitats de lectura des de la perspectiva de l’alumne i seguint el model lector.
Incorporar l’ensenyament de les estratègies de comprensió en les activitats de lectura a les àrees.
|
| |
Continguts |
La competència lectora i el model lector a les àrees: lector, text, i activitat.
La intervenció docent en el procés lector.
Perspectiva de l’alumne.
Estratègies de lectura.
Text expositiu, lectura crítica.
|
| |
Formador/a |
Josep Sánchez
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Revisió, planificació i elaboració d’activitats de lectura des de les àrees d’aprenentatge.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Primària: mestres de CM i CS.
|
| |
E-mail |
crp-garraf@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
14/10/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 8 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 9 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 10 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 11 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 12 |
diumenge |
31/05/2020 |
1230 |
1400 |
|
| |